Head of Customer Support
Москва, РоссияТимлид/Руководитель группы • Руководитель отдела/подразделения
Удаленная работа
Опыт работы более 5 летот 200 000 до 250 000 ₽
Опыт работы более 5 летот 200 000 до 250 000 ₽
Есть файл резюме (защищен)
Короткая ссылка: gkjb.ru/gQ7L
О себе
На данный момент Head of Customer Support.
Мои компетенции и опыт
Hello, I'm Marina Belobrova and I will help you to create or improve your customer service.
About me:
📍15 years of work at the digital marketing in Russia and Europe.
📍5 years of managing customer service in telecom, crypto companies and fintech.
How I can help you?
🔺Organize customer service from scratch.
I will create and motivate the team.
🔺Offer a choice of optimal technical equipment for the team's work.
🔺Create auto answers and deveop a knowledge base.
or
🔺 Modify your existing customer service by analyzing and eliminating weak points.
I will work with the existing team, audit technical platforms, knowledge bases and scripts.
💲 I will reduce your costs of maintaining customer service.
Есть файл резюме (защищен)
Интересные кандидаты
- Тд
- Тд
Технический директор / Chief Technical Officer
relocate remote parttime office - ТS
Тестировщик, Software QA Engineer, QA тестер
relocate remote parttime office - Ссrelocate remote parttime office
- Ст
Специалист технической поддержки (1 линия) / Support engineer L1
remote - Сс
Специалист службы технической поддержки (Support manager)
relocate remote parttime office - Сс
Специалист службы поддержки, Support specialist, HR
remote parttime office - Сп
Специалист по тестированию ПО/Software Testing Engeneer/QA
remote - СH
СМО, Head of digital, marketing project manager
office - СPrelocate remote
Мы используем куки, потому что без кук наш сайт не работал бы, другие сайты не работали бы, да и вообще весь
интернет не работал бы