CX CRM Director

Moscow, Russia
Руководитель отдела/подразделения • Директор
Релокация • Удаленная работа • Работа в офисе
Опыт работы более 5 лет
О себе

На данный момент CRM Digital Director.

Мои компетенции и опыт

Develop and maintain multi-channel digital strategy for Brands:

• Leading the customer-centric project to cross online and offline consumer experience. Client Identification on each step of customer journey.

• Design omni channel communication platform with united data center. Direct marketing.

• SMM management

• SEO/SEM advertising campaigns

• WEB analytics

• Digital signage projects

• Web site and mobile apps development

• CRM development

• Budget control


Специализация
Маркетинг и PRCRME-mail (Direct)SEOSEMProgrammaticContextSMM/ Community
Отрасль и сфера применения
CRMData AnalysisEcommerceFMCG/Потребительские товарыIoT/IIoTWEBГосударственные проекты
Уровень
Руководитель отдела/подразделенияДиректор