Servicedesk Manager/ IT Support Manager
Portonovi, MontenegroТимлид/Руководитель группы • Руководитель отдела/подразделения
Релокация • Удаленная работа • Частичная занятость • Работа в офисе
Опыт работы более 5 лет
Опыт работы более 5 лет
Есть файл резюме (защищен)
Короткая ссылка: gkjb.ru/ghrk
О себе
На данный момент Manager, Service Desk.
Мои компетенции и опыт
ABOUT ME
A Service Desk Manager with 15 years of experience in quality service, productivity, and team management. Trained in ITIL service management and business administration; possesses a high degree of integrity, and strong leadership qualities. Confident in managing stakeholders, including C-level and distributed customer support teams.
STRENGTHS
- Strong IT Service Management skills, Service Desk design (KPIs), SLAs / OLAs.
- Team Management: Hiring, Training, Mentoring, and Performance review of the support team.
- Incident management: Reporting, Escalation, and Incident resolution covering a 24/7 SD, ServiceNow, Jira
- Problem management: Root Cause analysis.
Есть файл резюме (защищен)
Интересные кандидаты
- сPremote
- рIrelocate remote
- пм
продакт менеджер, product manager
remote - вп
владелец продукта / product owner / руководитель проекта / project manager
relocate remote parttime - арremote
- Эп
Эксперт по продакт-менеджменту и предпринимательству в IT
remote parttime - Эв
- Тм
Трафик менеджер / User acquisiton / Ad opertions manager
remote office - Тп
Технический писатель Technical Writer
relocate remote - Тд
Мы используем куки, потому что без кук наш сайт не работал бы, другие сайты не работали бы, да и вообще весь
интернет не работал бы