Servicedesk Manager/ IT Support Manager

Portonovi, Montenegro
Тимлид/Руководитель группы • Руководитель отдела/подразделения
Информационные технологии • Техническая поддержка/Helpdesk
Релокация • Удаленная работа • Частичная занятость • Работа в офисе
Опыт работы более 5 лет
Есть файл резюме (защищен)
О себе

На данный момент Manager, Service Desk.

Мои компетенции и опыт

ABOUT ME

A Service Desk Manager with 15 years of experience in quality service, productivity, and team management. Trained in ITIL service management and business administration; possesses a high degree of integrity, and strong leadership qualities. Confident in managing stakeholders, including C-level and distributed customer support teams.

STRENGTHS

  • Strong IT Service Management skills, Service Desk design (KPIs), SLAs / OLAs.
  • Team Management: Hiring, Training, Mentoring, and Performance review of the support team.
  • Incident management: Reporting, Escalation, and Incident resolution covering a 24/7 SD, ServiceNow, Jira
  • Problem management: Root Cause analysis.


Есть файл резюме (защищен)


Интересные кандидаты